Včera

Chance Liga měla rekordní televizní sledovanost, zájem stoupl o devět procent

Oneplay Sport

Redakce Oneplay Sport s využitím ČTK

Česká Chance Liga byla v uplynulé sezoně nejsledovanější ligovou soutěží v programu televize Oneplay Sport. Celkově měla rekordní zásah 34 milionů diváků, což je oproti minulému ročníku nárůst téměř o devět procent. V tiskové zprávě o tom informovala Ligová fotbalová asociace (LFA), která v Česku řídí profesionální soutěže.

Nejsledovanějším utkáním sezony napříč všemi sporty bylo říjnové pražské derby Slavia–Sparta s 532.000 televizních diváků. Největší zájem byl o zápasy Sparty, které si v průměru pustilo 261 790 lidí. Letenští dostanou největší bonus od LFA, která mezi osm nejsledovanějších celků soutěže rozdělí zhruba 22 milionů korun.

„Zájem jsme zaznamenali nejen o samotné přímé přenosy, ale také o studia a doprovodný obsah. Závěrečná nadstavbová část ligy se pak tradičně těšila velké oblibě televizních diváků, což se výrazně odrazilo i na celkové rekordní sledovanosti,“ uvedl Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice Oneplay Sport.

Televize pod tehdejším názvem O2 TV získala vysílací práva na nejvyšší soutěž za rekordní sumu, která se podle médií pohybovala kolem 300 milionů korun. Tendr byl vypsán na pět let, tedy do sezony 2028/29.

„Ligová fotbalová asociace a Oneplay Sport před sezonou uzavřely kontrakt, který v českém prostředí nemá obdoby. Velice nás těší, že čísla za ročník 2024/25 jednoznačně potvrzují, že investice ze strany vysílatele odpovídá síle a postavení, které český profesionální fotbal na domácí sportovní scéně má,“ řekl obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.

Další články

Právě vysíláme